7 листопада відбувся унікальний тренінг «Емоційний інтелект і ШІ: чи зможуть машини зрозуміти людину», організований кафедрою менеджменту та бізнес-адміністрування Факультету управління і Школою менеджменту та бізнесу для активної молоді. 



Учасники мали можливість зануритися в актуальне питання: як штучний інтелект аналізує і інтерпретує людські емоції, та чи здатні машини насправді розуміти наші почуття. 
Під час заходу було розглянуто багато цікавих тем, зокрема:


Межі взаємодії між людською емоційністю та технологіями 



Етичні аспекти та виклики, з якими стикається суспільство у цифрову еру 



На заході ми:
Змагалися з штучним інтелектом у творчості 



Визначали, наскільки добре ми розуміємо себе та встановлюємо пріоритети за допомогою цифрових асистентів 



Розвивали наш емоційний інтелект завдяки співпраці з штучним інтелектом 





