7 листопада відбувся унікальний тренінг «Емоційний інтелект і ШІ: чи зможуть машини зрозуміти людину», організований кафедрою менеджменту та бізнес-адміністрування Факультету управління і Школою менеджменту та бізнесу для активної молоді.
Учасники мали можливість зануритися в актуальне питання: як штучний інтелект аналізує і інтерпретує людські емоції, та чи здатні машини насправді розуміти наші почуття. Під час заходу було розглянуто багато цікавих тем, зокрема:
Межі взаємодії між людською емоційністю та технологіями
Етичні аспекти та виклики, з якими стикається суспільство у цифрову еру
На заході ми:
Змагалися з штучним інтелектом у творчості
Визначали, наскільки добре ми розуміємо себе та встановлюємо пріоритети за допомогою цифрових асистентів
Розвивали наш емоційний інтелект завдяки співпраці з штучним інтелектом
Учасники отримали безцінний досвід і нові знання, що дозволять їм краще розуміти особливості розвитку технологій та їхній вплив на наше повсякденне життя.